4 redenen voor een Marcom professional om zich bij de iMonitoring community aan te sluiten

  • 22 nov, 2016
  • Tessa Diependaal

Tegenwoordig is ieder bedrijf uitgever. Je blogt, tweet, beheert een Facebook-fanpage of een LinkedIn-bedrijfspagina en misschien schrijf je ook wel nieuwsbrieven. Kun je dit zelf dan ben je waarschijnlijk een marketing professional. Of wil je dit leren en ben je op zoek naar een goede oplossing?

De aanleiding van dit blog was deze quote: “Ik heb het contract bij mijn mediabureau opgezegd en moet nu zelf aan de bak om inkomsten te generen. Hoe leid ik alles in goede banen, nu ik zelf schrijf maar ook zelf voor mediabureau moet spelen, iets wat veel tijd kost? Simpel gezegd: hoe houd ik het leuk voor mezelf zonder me over de kop te werken?”. Deze quote komt uit een persoonlijk blogartikel van Shirley Visser.

Zij slaat de spijker op zijn kop. Hoe ga je dit allemaal managen voor jezelf en misschien ook wel voor je klanten. Als professional wil je op de hoogte zijn van de ontwikkelingen en gebruik je jouw kennis om je klanten te helpen. Met jouw kennis verdien je geld. Maar hoe blijf je bij? Elke keer websites afspeuren naar relevante content, eens in de zoveel tijd afspreken met collega marketeers, ga je naar een event om bijgeschoold te worden of besteed je tijd aan online marketing studies? Allemaal oplossingen die goed werken, maar helaas kosten ze ook veel tijd. Tijd waar je misschien wel mee over de kop werkt.

Misschien heb ik wel een oplossing voor je waar je over na wilt denken. Een oplossing:

  • waarin je lid wordt van een community van online marketing en communicatie professionals
  • wat je helpt om geld te verdienen
  • om je online marketing als uitgever meetbaar te maken
  • waarmee je zichtbaarder wordt op social media

iMonitoring community

Al enige jaren werken wij samen met zelfstandig ondernemers die professionals zijn op het gebied van online marketing en communicatie. De groep professionals wordt steeds groter. Zij weten hoeveel tijd het kost om goede content te schrijven en te publiceren. Zij helpen de ondernemers die geen tijd hebben of te weinig kennis. Hun kennis op het gebied van social media marketing en iMonitoring dashboard is continu in ontwikkeling. Hiermee hebben zij een voorsprong op de rest.

Door je aan te sluiten bij onze community krijg je een voorsprong, kun je jezelf meer onderscheiden, heb je een goed verdienmodel en betere binding met jouw klanten.

Onze community is een oplossing voor jou als je kennis wil delen, wilt verbinden met anderen, inspiratie zoekt en nieuwe online marketing mogelijkheden wilt creëren. Het keyword in onze community is samenwerking. Wil je met ons samenwerken en klaar zijn voor de toekomst dan is dit je kans ??.

Over de auteur

Tessa Diependaal
Ondernemer en product manager bij iMonitoring.
Benieuwd naar de mogelijkheden?