Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

s f

Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Content managen met de Online Content Machine

Geschatte leestijd: 4 minuten

Content managen met de Online Content Machine is tot stand gekomen door onze samenwerking met Cornelissen Marketing.  Wil jij als online of social media marketeer je klant als beste ondersteunen, dan is de Online Content Machine perfect voor jouw bedrijf!

Met de Online Content Machine zorg jij als marketeer voor de juiste content, op de juiste plaats en op het juiste moment. Door de online en social media berichten vanuit één omgeving te managen en te communiceren met je klanten kun jij:

1. Het beste advies geven;
2. content direct plannen en publiceren naar de social media kanalen van je klant;
3. of specifieke marketingcampagnes uitzetten.

In dit blog lees je hoe je content kunt managen met de Online Content Machine voor jouw marketingbureau. We beginnen met de doelgroep die jij ondersteunt met social media marketing. Vervolgens maken we een opsomming van de voordelen. Dan volgt hoe iMonitoring jouw bureau ondersteunt met het inrichten van deze manier van werken.

De Online Content Machine voor marketingbureaus

Door content te managen met de Online Content Machine ondersteun je klanten om met relevante content ‘continu’ zichtbaar te zijn met hun merk, maar daar zelf geen tijd, expertise of capaciteit voor hebben. Deze doelgroep bedien je het beste met de Online Content Machine. Als marketeer zorg je dat de social media accounts van je klanten zijn verbonden met de social media software van iMonitoring. Vervolgens bepaal je welke online bronnen relevant zijn voor content management. Wanneer de basis is ingericht in de Online Content Machine dan kun je automatisering inzetten. Door automatisering zorg je voor relevante emailupdates met content suggesties voor je klanten. Hierdoor hebben ze een keuze in wat er wordt gepubliceerd, afkomstig van de gekozen online bronnen. Om jouw social media werkzaamheden voor de klant zichtbaar te maken stuur je bijvoorbeeld iedere maand een rapport over de behaald resultaten.

Voordelen voor jouw marketingbureau en je klant

Wanneer je de werkmethode van de Online Content Machine gaat toepassen dan levert dit de volgende voordelen op:

  1. Meer betrokkenheid en interactie met de klant door dagelijks of wekelijks contact.
  2. Automatische content suggesties, waardoor er geen zoektocht meer is naar relevante berichten.
  3. Continuïteit in de online zichtbaarheid.
  4. Heldere rapporten met resultaten over de social media werkzaamheden.

Met de Online Content Machine kun jij laten zien waar je goed in bent en hoe. Zo ben jij de specialist die klanten ondersteunt met de beste content. Je blinkt uit in klantbetrokkenheid. Je zorgt voor de beste social media resultaten en je maakt deze inzichtelijk door ze te rapporteren.

Verder biedt de content machine goede mogelijkheden om extra verkopen te realiseren en een continue stroom aan inkomsten te realiseren.

iMonitoring als leverancier van social media software

Als ontwikkelaar en leverancier social media software ondersteunen wij klanten die met de Online Content Machine content gaan managen voor hun klanten en continuïteit waarborgen in de online zichtbaarheid. Wil je zelfstandig aan de slag zoals de marketeers van de Online Content Machine dan bieden wij een training. Tijdens de training geven wij uitleg hoe je deze werkmethode toepast voor jouw marketingbureau. Vind je het prettig om ondersteuning te krijgen om de werkomgeving van de Online Content Machine in te richten dan bieden wij extra ondersteuning. Met de hulp van onze accountmanager zorgt zij dat jouw Online Content Machine goed wordt ingericht en houdt zij deze actueel op de momenten dat jij daar geen tijd voor hebt.

Neem contact op wanneer jij interesse hebt voor de Online Content Machine en wilt inzetten voor jouw marketingbureau.