Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

s f

Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Marketingwerkzaamheden met iMonitoring als oplossing

Marketingwerkzaamheden heb je in verschillende soorten en maten. En wanneer je als marketingafdeling of bureau actief bezig bent dan wil je resultaten meetbaar maken voor: 

– De online zichtbaarheid.
– De hoeveelheid traffic naar de websites van je klanten of naar je eigen website.
– Het imago wat met behulp van content marketing positief wordt beïnvloed.

Er is geen CEO, klant of inkoper die zegt hier heb je geld en ga maar wat doen. Voor jou als marketing professional is het belangrijk om jouw marketingwerkzaamheden zichtbaar te maken. Dit doe je door behaalde resultaten te rapporteren. Zo wil de CEO of klant weten wat de marketingresultaten zijn en wil de inkoper weten wat het oplevert voor kostenbeheersing.

Lees in dit blogitem hoe iMonitoring jouw marketingwerkzaamheden ondersteunt.

Wat heeft kostenbesparing te maken met iMonitoring?

Inkopers die als doel hebben om zoveel mogelijk kosten te besparen onderzoeken welke oplossingen hieraan bijdragen. Zij zullen onderzoeken hoe de collega’s van marketingcommunicatie hun marketingwerkzaamheden uitvoeren. Vervolgens wordt daar een kostenplaatje aan verbonden. Met behulp van de onderzoeksresultaten zal de inkoper op zoek gaan naar de juiste leverancier. Een leverancier die bijdraagt aan de doelstellingen van kostenbesparing. Voor inkopers is iMonitoring een interessante leverancier om te raadplegen.

Als social media software leverancier hebben wij onze focus op operational excellence. Hierdoor bieden wij onze software tegen een scherp inkooptarief, zorgen we voor de beste softwareoplossingen in een beperkt assortiment. En ontwikkelen we software wat op grote schaal toegepast kan worden. Bij ons draait alles om efficiency om het voor de klant aantrekkelijk en betaalbaar te houden. Wil jij je inkoper en jezelf blij maken denk dan eens aan iMonitoring 😊.

Hoe is iMonitoring dan interessant voor jou als marketeer?

Er zijn natuurlijk verschillende soorten marketeers, CEO’s en klanten en daar houden wij rekening mee. Ben jij de creatieve marketeer die:

  • De klant of het bedrijf ondersteunt met tof beeldmateriaal?
  • Laat zien hoeveel engagement de creatieve marketingwerkzaamheden opleveren?
  • Inzicht geeft in online zichtbaarheid?

Gebruik dan de Basic statistieken. Je hoeft alleen maar een export te maken van wat je hebt gedeeld op sociale media en dan wordt er een automatisch PDF rapport gemaakt wat je kunt delen met je manager of klant.

Marketingwerkzaamheden in kleine teams

Werk je in een klein team van marketingcommunicatie professionals en zijn jullie verantwoordelijk voor social media engagement? Informeer jouw manager of klant over narrowcasting. Met narrowcasting laat je op slim scherm zien wat er wordt gedeeld op de social media accounts die je managet. Een ander voordeel is dat narrowcasting binnen een grotere organisatie social media engagement kan aanjagen. Hangt het scherm bijvoorbeeld in een kantine of ontvangstruimte dan zien andere collega’s ook de social media updates. Dit kan er voor zorgen dat zij de content gaan delen of liken op social media. Verder kun je als team standaard rapporten raadplegen en exporteren. Deze geven inzicht in:

  • Hoeveel berichten er zijn gedeeld
  • Het bereik van de gedeelde berichten
  • De verspreiding naar de social media kanalen
  • De onderwerpen die centraal staan in de social  media updates.
  • Websitetraffec wanneer je ook Google analytics hebt verbonden.

Grote organisaties

De marketeers die voor grote organisaties werken krijgen alle vrijheid om eigen rapporten te ontwerpen. Marketing professionals bieden wij mogelijkheden voor het ontwerpen van eigen dashboards, narrowcasting schermen en om social media monitoring resultaten inzichtelijk te maken. Op deze manier kun je voor iedere doelstelling het juiste inrichten en communiceren naar de verschillende doelgroepen in de organisatie. Zo ontwerp je een narrowcasting scherm om social media engagement aan te jagen, ontwerp je een rapport voor de manager/ CEO om online en social media resultaten te rapporteren en maak je met je social media monitoring resultaten over het imago inzichtelijk.

Ben je benieuwd hoe het voor jou kan werken of heb je vragen neem dan contact op.