Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

s f

Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us
Image Alt

iMonitoring

iMonitoring bestaat 10 jaar en dat vieren we met een make-over!

Het is werkelijk fantastisch, want iMonitoring bestaat 10 jaar en de software krijgt als cadeau een nieuw ontwerp en design. De ontwikkelingen zijn in volle gang en wat we gaan aanbieden is toekomstbestendig. Lees je mee, want het wordt echt een feestje! 

Ooit zijn we begonnen met online monitoring software, toen kwam er social media management bij en voor de resultaatgerichte fanatiekelingen hebben we analytics ontwikkeld. Dit even in een notendop. Nu is het tijd voor verandering, kijken we vooruit, beseffen we ons steeds meer hoe belangrijk digitalisering is en weten we dat social media marketing zeker geen trend meer is.

We gaan je informeren over wat er gaat komen en hoe we klanten gaan ondersteunen.

iMonitoring Basic
Hoe fijn is het als je met gelijkstemden van gedachten kunt wisselen over je social media updates en dat je met een Nederlandse partij contact kunt opnemen als er iets fout gaat? Dit is misschien wel het belangrijkste uitgangspunt voor kleine bedrijven die actief zijn met hun social media accounts.

iMonitoring Basic geeft kleine ondernemers de ruimte om social media accounts te koppelen, om vervolgens berichten te plannen naar de eigen social media kanalen. En wie eigen social media content afwisselt met content van andere websites hoeft alleen maar iScheduler te activeren in het abonnement. Met iScheduler kun je vanaf iedere website interessante updates delen op je eigen social media accounts.

Ben je benieuwd hoeveel zichtbaarheid, clicks naar je website en bereik je realiseert dan kun je statistieken raadplegen in het dashboard of per bericht het resultaat zien in het logboek van verzonden berichten.

iMonitoring Teams
Wie samen met een team van collega’s werkt aan social media engagement gaat plezier beleven met iMonitoring Teams. Samen werk je aan de leukste social media updates. De serieuzere social media updates plaats in concepten als deze nog even gecontroleerd moet worden. Alles wat je samen met je collega’s communiceert op social media wordt ook gemonitord. Dus die leuke of vervelende opmerkingen op de social media accounts van fans of volgers worden opgepikt, en vanuit je Teams abonnement kun je daar op reageren.

Wil je social media engagement aanmoedigen binnen de organisatie dan activeer je narrowcasting. Met narrowcasting kun je de social media updates tonen op een modern beeldscherm met internetverbinding in bijvoorbeeld de kantine van de organisatie. Zo zorg je dat iedereen in de organisatie wordt betrokken met de updates en wie weet krijg je nog wat zinvolle of leuke reacties van collega’s.

iMonitoring Professional
Oké dan nu het meest complete pakket voor de eindklant. Je bent gewaarschuwd, want in deze kleine alinea proppen we alle functies van het iMonitoring Professional abonnement.

Dit abonnement bevat de functies van iMonitoring Basic plus Teams en wordt aangevuld met:

  • Zoekopdrachten voor social media monitoring, ten behoeve van reputatiemanagement, stakeholderscommunicatie of andere vormen van marketingcommunicatie.
  • Het activeren van tags voor het categoriseren/ segmenteren van de berichten uit social media monitoring.
  • Het ontwerpen van maatwerk analyses, rapporten, dashboards en narrowcasting.

Ben jij de professional van de organisatie die er alles aan doet om de reputatie zo goed mogelijk te managen, dan kun jij je lol op met dit abonnement. Als je weet wat je nodig hebt dan helpen we je ook op weg om het goed in te richten. Daarna kun je zelf aan de slag en ben je verantwoordelijk om het abonnement actueel te houden.

Jammer genoeg komt er ook minder goed nieuws, tenminste als je geen genoegen neemt met de standaard dienstverlening van iMonitoring.

Standaard dienstverlening
Klanten met een iMonitoring Basic abonnement krijgen standaard support via de Nederlandse iMonitoring community. In de community kun je:

  • Met gelijkgestemden van gedachten wisselen over je social media updates.
  • Vragen stellen als je even geen ideeën hebt voor je social media updates.
  • Social media updates delen ter inspiratie of om anderen te helpen.

Met een Teams of Professional abonnement heb je ook toegang tot de community, zorgen we voor heldere content met uitleg over de functies in je abonnement en bieden we support via telefoon en mail wanneer er foutmeldingen zijn.

Klanten die gaan beginnen met een iMonitoring Professional abonnement bieden wij bij de start ondersteuning met het:

  • Activeren van zoekopdrachten voor social media monitoring.
  • Instellen van tags voor het categoriseren/ segmenteren van berichten uit social media monitoring.
  • Registreren van gebruikers.
  • Ontwerpen van een maatwerk analyse, rapport, dashboard of narrowcasting.

Wie de standaard dienstverlening onvoldoende vindt heeft de mogelijkheid om de module extra dienstverlening af te nemen. Met de module extra dienstverlening krijgt de klant een persoonlijke, enthousiaste en gedreven accountmanager die werk uit handen neemt en zorgt da je iMonitoring Teams of Professional abonnement actueel blijft. Je kunt haar ook bellen als je even van gedachten wilt wisselen of tijd hebt voor een gezellig praatje.

Voor nu is het even genoeg, want om je verder lastig te vallen met extra modulen die meer mogelijkheden bieden wordt een beetje veel. Maar ben je nieuwsgierig of heb je nog vragen en wil je van gedachten wisselen dan kun je contact met mij opnemen.

Heb je het idee dat je wordt vergeten of mis je nog informatie, dan is de kans groot dat je volgende keer wat enthousiaster wordt. We communiceren dan over het Social Media Dashboard. Het Social Media Dashboard is speciaal voor bureaus of afdelingen die bedrijven of merken ondersteunen met marketingcommunicatie op het internet.